petak, 30. listopada 2015.

Tagliatelle s brokulom u umaku od Abc sira

Već dugi niz godinama pripremam ovo jelo, ovog puta malo sam modificirala umak uz dodatak ABC sira  pa ću rado podjeliti recept s vama. Ovo spada u brza jela, ono kad dođete kući s posla umorni i gladni, dok se kuha pašta kuha se i umak, sve je gotovo vrlo brzo. Jedan od mojih omiljenih.


sastojci za 2 osobe

300 gr široke tjestenine po želji 
200 gr brokule
50 gr maslaca
150 gr ABC krem  sira
režanj češnjaka
sol, papar
nekoliko šnita dimljene pancete



U velikom loncu zakuhati vodu za paštu i brokulu. Da, kuhaju se istovremeno pa iskomadajte cvjetove brokule na manje komade.
U tavi na laganoj vatri otopiti maslac, dodati protisnuti čenjak i ABC sir pa zaliti mlijekom. Promješati i ostaviti da se sve otopi. Kuhanu paštu i brokulu procjediti i prebaciti u tavu s umakom. Sve kratko zagrijati na laganoj vatri. osuti ribanim parmezanom i pečenim šnitama pancete

Ovaj recept kreiran je u suradnji s Beljem,jer je nihov ABC sir nezamjenjiv u mojoj kuhinji.

2 komentara:

  1. Ovo mi je najdraža tjestenina. Češnjak i brokula se odlično slažu. Ja još neki put i tunu ubacim unutra, bude odlično.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je sigurno divno! Pancetu bi doduše izostavila, ali ABC sir je najbolji sir ikad! Jedem ga odmalena (prije rata se radio tu u mjestu gdje živim) i nikada do sada nisam probala ništa jednako dobro! :) Definitivno ću probati! Hvala za recept!

    OdgovoriIzbriši