četvrtak, 9. srpnja 2015.

Osvježavajući lassi

Među prvim receptima na mom blogu, još pred 4 godine osvanuo je recept za lassi. Svi jako volimo jogurte i konzumiramo ih svakodnevno. Već dulje vrijeme imamo i svog ljubimca, kefirna zrnca. Za lassi možete koristiti i običan jogurt al koristeći kefir dobili ste puno više od osvježavajuće napitka. Milijuni i milijuni dobrih bakterija koje su našem organizmu neophodne za funkcioniranje, pridonose zdravlju probavnog sustava i tako cijelog organizma. Jel koristite kefir???


Sastojci za lassi
200ml domaćeg kefira
50ml kokosovog mlijeka
2 breskve
2 marelice
Prstohvat cimeta
Žlica meda
Nekoliko kockica leda

Voće oprati i odstraniti košticu. U blender ubacite voće, kokosovo mlijeko i začine. Kad se voće pretvori u pire dodajte kefir  i led. Blendante dok se sve ne poveže. U ljetnim mjesecima obavezno dodajemo led ili smrznuto voće u svoje napitke iako to kod lassija nije potrebno. 
Servirajte u visokim čašama i uživajte. 

Broj komentara: 5:

  1. Lassi je jedna od stvari, koje mi fale od kada sam črtao sve stvari sa laktozom. Tako jednostavno ali zaista odlično.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naravno da radim kefir, uz smoothie obavezno s njim radim i krem sir, a super mi je ova ideja za lassi

    OdgovoriIzbriši
  3. Izvinite, šta je to ''lassi'' ? JEr meni ovo zvuči kao Smoothie... Osim kefira. što još uvek nisam probala, voli msastojke i mogla bih da to pijem sa grčkim jogurtom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lassi je indijski napitak koji se priprema na bazi jogurta i obogaćuje začinima

      Izbriši
    2. Aa lepo, onda sam ja popila dosta lassi-a a ne znam, omiljeni sa bundevom. nisam znala , prijatelj iz Indije uvek Smoothie zvao. Kod nas to se zove Yogo-Smoothie. <jogurt+smoothie

      Izbriši