četvrtak, 18. lipnja 2015.

Nanaicecream ili sladoled od banana, vegan, gluten free

Još jedno ljeto i još jedna potraga za osvježenjem.  Najčešće se hladimo smoothijima a ponekad napravim i sladoled. Već sam lani objavila recept za ovaj veganski sladoled od samo par sastojaka, izuzetno jednostavne pripreme. Ove godine papamo ga na štapiću. U mojoj škrinji ne nedostaje smrznutih kolutića banane koje su osnova svakog mog smoothija. 


sastojci
2-3 smrznute banane  (u kolutićima)
100ml kokosovog mlijeka iz konzerve
...
za čokoladni preljev
2 žlice kokosovog ulja
1 žlica kakao praha
1 žlica javorovog sirupa
kakao zrna i čips od kokosa za dekoraciju


Smrznute banane izvaditi iz leda i ostavit 10tak minuta da se otpuste. Stavite ih u blender uz dodatak kokosovog mlijeka. Blendajte s povremenim pauzama dok se smjesa ne ujednači. Smjesu rasporediti u kalupe za sladoled i stavite u zamrzivač. Po želji ih možete glazirati čokoladom i ukrasiti čipsom od kokosa.

Broj komentara: 6:

  1. Čak mi se učinilo da su punjeni, ali i ovako je genijalno, napraviti ću djeci...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista prelepo. Meni se je na žalost pokvarila skrinja i sada sam u nemilosti za sladoledom ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršeno izgledaju, a s obzirom na sastojke i okus im je sigurno takav

    OdgovoriIzbriši