petak, 21. lipnja 2013.

Brownie s pečenim trešnjama





Volim brownies a volim i razne dodatke. Podsjećam  na brownie s pistacijamas kikiriki maslacem i ove u svečanom ruhu.  Ovog puta dodatak su  pečene trešnje!! Servirano u  pojedinačnim porcijama da ne moram rezati, s velikom žlicom slatkog vrhnja...


125 gr trešanja
100gr tamne čokolade
100 gr maslaca
50 gr šećera
mrva soli
50 gr brašna
1 žličića praška za pecivo
2 jaja
korica naranče iz bio uzgoja


Trešnje opratiti i otkoštit. Staviti ih u vatrostalnu posudu i posuti šećerom pa peći 10-15 minuta na 200 stupnjeva. Ostaviti da se ohlade.
Za sam brownie, čokoladu i maslac otopiti na pari, dodati šećer, sol i jedno po jedno jaje. Dodati koricu bio naranče i prosijano brašno zajedno s praškom za pecivo. Lagano umješati i ohlađene trešnje.
Smjesu rasporediti u kalup, ja sam koristila 5 manjih posudica i peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva. 25-30 minuta.

Broj komentara: 9:

  1. Ovo je sigurno jako fino! Dobra kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Veoma jednostavno za pripremu i veoma dobro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Interesantne su mi ove pečene trešnje, evo kod mene je upravo skuhan džem. Brownie obožavam i sigurno je super uz dodatak slatkog vrhnja i trešanja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno predstavljeno; zanimljiv dodatak pecenih tresanja!

    OdgovoriIzbriši
  5. i obožavam braunis:)
    nikad nisam probala pečene trešnje.... zvuči skroz zanimljivo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam nikad pekla trešnje. Super izgleda

    OdgovoriIzbriši