petak, 19. kolovoza 2011.

Brza savijača sa šljivama


Napokon su se pojavile moje omiljene šljive na tržnici, sitne, plave, vrlo aromatične a koštica im jednim stiskom ispada van. Savršene!! Istarske kreke, domaće šljive. Odlučila sam isprobati ovaj recept za brzu savijaču s šljivama. Jako sam zadovoljna rezultatom, nestala je dok je još bila topla!!


recept prepisujem  s coolinarike
1/2 kg listova za savijače

3 jaja
22 žlice ulja
22 žlice mlijeka
22 žlice šećera
22 žlice brašna
1 vrećica praška za pecivo
vanilija


1 kg šljiva
100 gr šećera
žličica cimeta
vanilija
rum

Prvo treba šljive  oprati i očistiti od koštica pa razrezati na četvrtine, staviti ih u zdjelu, dodati šećer, cimet, vaniliju i rum i sve dobro promiješati.Za smjesu za premazivanje  listova potrebo je izmiješati jaja sa šećerom pa dodati ulje i mlijeko, na kraju dodati brašno i prašak za pecivo.


Prvi list staviti na kuhinjsku krpu, pa premazati  smjesom s jajima, prekriti drugim listom i opet premazati. Uz rub poslagati šljive pa zalorati.  Premazati uljem i peći u zagrijanoj pećnici na 200 stupnjeva, 20 minuta. Od jednog paketa listova za savijače dobiti ćete pet rolada. Već sam ranije probala ovaj recept ali s višnjama i moram priznati da nam se varijanata sa šljivama jako svidjela.



P.S. Još da objavim da je mala nagradna igra na mom blogu završila, uskoro ću objaviti dobitnika nagrade.
Hvala svima koji su sudjelovali.

Broj komentara: 7:

  1. Davno sam isprobala takvu savijaču i to sa trešnjama. Ili sam nešto krivo napravila ili me taj biskvitni dio baš i nije oduševio. Možda je sa šljvama puno bolja. Kako god, izgleda primamljivo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam jos otprilike 1 kg domacih sljiva koje sam donijela s godisnjeg, i evo zgodne prilike da isprobam ovaj recept- savijaca izgleda jako primamljivo!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Avaj takvih sljiva nema ovde:( Tako da ostaje samo zelja:(

    OdgovoriIzbriši
  4. i meni su ovo najdraže šljive. Super receptić, ja te kupovne kore dom su vruće ili na pola pečenja znam premazati toplim mlijekom, onda budu mekše

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo su one male sitne šljive sa sela, mislim da čak kažu da su to divlje ali su izvrsne, bilo što da sam napravila s njima bilo bi savršeno. taman su svojim sokom natopile listove, pa nisu bile suhe. obavezno ću ovo ponoviti!!
    @What's for dessert?, predlažem da daš još jednu priliku ovoj savijači, možda baš u ovoj kombinaciji!!

    OdgovoriIzbriši
  6. A mi smo svoje šljive pojeli :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno izgleda i zvuči! Priznajem (moj grijeh) da je dosad nisam punila šljivama, uvik kod nas završe u nekakvoj marmeladi ili u knedlama, ali receptić sam upamtila dok nam šljive još malo ne sazriju :)

    OdgovoriIzbriši