petak, 22. srpnja 2011.

Ljetna salata od slanutka, kukuruza, tikvica i cherry rajčica

Odustala sam od kuhanja, barem na jedan dan. Kiša je malo osvježila ali ne dovoljno.Ova salata je veliki hit u mojoj kuhinji, često je spremam. Sve sastojke sam nabrojala u naslovu tako da i nije neka misterija. Recept sam vidjela kod Dajane, i odmah sam ga poželjela isprobati, nešto sam dodala nešto oduzela.



300 gr kuhanog slanutka
200 gr kuhanog kukuruza
3 tikvice,  pečene na grill tavi i izrezane na male kockice
200 gr cherry rajčica
maslinovo ulje
limunov sok
sol, papar
nasjeckani peršin




povrće staviti u zdjelu za salatu, od ulja,limunovog soka, papra i soli napraviti dressing pa politi po povrću,
dobro promješati i ohladiti. Po želji može se dodati pečena piletina,  pa tako ova salata postaje potpuni obrok. Možete dodati i neko drugo povrće npr, pečene paprike i feta sir.
Preporučam da napravite barem duplu dozu, i onda po želji samo vadite iz hladnjaka i papate!!

Broj komentara: 5:

  1. Ljenčino jedna! Tko je vidio odustati od kuhanja samo zato što je vruće :D


    Salatica je super! Dobro da si me podsjetila na nju, znam da sam spremila recept i zaboravila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma leti samo salate i treba jesti.A ovako sveze i jesu najbolej,.Odlicna kombinacija:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična salata ! Ja ovakve salate volim i zimi i ljeti, iako se slažem da se za ljetno vrijeme baš super obrok. Ova mi se jako sviđa !

    OdgovoriIzbriši
  4. Salatica je super, neštoslično pravim i sama...

    OdgovoriIzbriši